ارتباط مستقیم لپه و سلامت استخوان های کودکان

سلامت استخوان
آهن، کلسیم و سایر مواد مغذی موجود در گل رز آبی همگی می توانند به ساختار و استحکام استخوان سالم کمک کنند. حبوباتی مانند لپه می تواند در رژیم غذایی افرادی که می خواهند از پوکی استخوان جلوگیری کنند، نقش داشته باشد.

دستورالعمل های فعلی منبع معتبر توصیه می کند که بزرگسالان حداقل 4700 میلی گرم (میلی گرم) پتاسیم در روز مصرف کنند.

یک فنجان لپه با وزن 164 گرم، 477 میلی گرم منبع مطمئن پتاسیم را فراهم می کند.

فشار خون
برای جلوگیری از فشار خون بالا، اگر لپه قیمه نپخت چه کنیم کارشناسان توصیه می کنند که مصرف سدیم یا نمک اضافه شده را محدود کرده و دریافت پتاسیم را افزایش دهد. پتاسیم می تواند با حذف سدیم از بدن به کاهش فشار خون کمک کند.

افرادی که از نخود کنسرو شده استفاده می کنند باید میزان سدیم اضافه شده آنها را بررسی کنند. پختن با لپه خشک یا آنهایی که سدیم کمتری دارند می تواند به محدود کردن مقدار نمک در وعده غذایی کمک کند.

یک منبع معتبر در سال 2020 به این نتیجه رسید که کاهش مصرف سدیم می تواند فشار خون را در افراد مبتلا به فشار خون بالا یا فشار خون بالا و افراد فاقد آن کاهش دهد.

بزرگسالان باید سدیم مصرفی خود را پارچه کرپ کمتر از 2300 میلی گرم در روز نگه دارند، در حالی که افراد بالای 51 سال و افرادی که عوامل خطر بیماری قلبی عروقی دارند باید کمتر از 1500 میلی گرم در روز مصرف کنند.

سلامت قلب
فیبر، پتاسیم، ویتامین های گروه B، آهن، منیزیم و سلنیوم موجود در نخود همگی از سلامت قلب حمایت می کنند.

فیبر با کاهش سطح کلسترول در خون به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند. لپه فاقد کلسترول است.

بر اساس یک منبع معتبر در سال 2016، رژیم غذایی غنی از زمان پخت لپه مانند نخود می تواند به کاهش کلسترول LDL کمک کند، که می تواند برای سلامت قلب مفید باشد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند