استفاده از چای زرین ایرانی در تولید واکسن کرونا

چای زرین ایرانی ممکن است باکتری ها را بکشد: بیشتر باکتری ها می توانند باعث عفونت شوند و همچنین ممکن است منجر به مرگ شوند. آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی گیاهی موجود در چای سیاه ممکن است خواص ضد باکتریایی داشته باشند.

مطالعه دیگری بیان کرد که چای ها (از جمله چای سیاه) ممکن است علیه باکتری هایی که باعث ایجاد آن می شوند عمل کنند .

ممکن است به کاهش استرس کمک کند: طبق مطالعه ای که توسط دانشگاه کالج لندن انجام شد، چای می تواند هورمون های استرس را در بدن کاهش دهد و اعصاب را آرام کند.

ممکن است به آرامی خوردن یک شیرینی (یا یک سیگار) را با نوشیدن یک فنجان چای سیاه جایگزین کنید تا سطح استرس خود را کاهش دهید.

ممکن است خطر آلزایمر را کاهش دهد: بیماری آلزایمر باعث از دست دادن حافظه می شود و بر رفتار و فرآیند تفکر فرد تأثیر می گذارد. آنتی اکسیدان های چای سیاه ممکن است خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهند، اگرچه شواهد مشخصی در این زمینه وجود ندارد.

ممکن است سلامت دهان را بهبود بخشد: مصرف چای سیاه ممکن است در برابر پلاک های دندانی، حفره ها و پوسیدگی دندان محافظت کند.

همچنین ممکن است نفس شما را تازه کند، چای سیاه دارای خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی است که از عفونت استافیلوکوک جلوگیری می کند.

فلوراید موجود در چای سیاه نیز از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند، علاوه بر این، مطالعات همچنین گزارش داده اند که چای سیاه ممکن است به پیشگیری از لکوپلاکی دهان در بیماران مبتلا به سرطان دهان کمک کند.

با این حال، چای سیاه ممکن است مینای دندان را لکه دار کند. در این زمینه با دندانپزشک خود مشورت کنید.

ممکن است اسهال را درمان کند: نوشیدن چای سیاه ممکن است به درمان اسهال کمک کند. در مطالعات، رژیم های غذایی حاوی چای سیاه می تواند شیوع اسهال را تا 20 درصد کاهش دهد

ممکن است خلق و خوی کلی را ارتقا دهد: در اینجا تحقیقات بسیار محدودی وجود دارد. آنتی اکسیدان های موجود در چای سیاه ممکن است با استرس مبارزه کنند.

این می تواند خلق و خوی کلی را بهبود بخشد. چای ممکن است سطح کلسترول خون و فشار خون را تنظیم کند. این ممکن است تأثیر مثبتی بر روحیه شما نیز داشته باشد.