بهبود عملکرد یک خودرو فرتوت با روغن موتور و فیلتر بنزین

روغن موتور ایرانول 16000 باعث بهبود عملکرد خودروی شما شده و می تواند در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی بازدهی مناسبی را برای شما به ارمغان آورد.

برای ارزیابی اثر آلودگی روغن موتور بر روانکاری، نمونه‌های مدل شماره‌ی 1-3، 1-4 با مخلوط کردن روغن فرسوده شماره تهیه شد. 1-2 با 15.6 میلی لیتر دیزل و 25.6 میلی لیتر دیزل.
روغن موتورهای ایرانول ریسینگ تازه در طبقه بندی ویسکوزیته بر اساس SAE (انجمن مهندسان خودرو، Warrendale، PA، ایالات متحده آمریکا) متفاوت بودند.

روغن موتور SAE 10W-40 در دماهای پایین تر از روغن کلاس ویسکوزیته SAE 15W-40 سیال تر است (ویسکوزیته پایین تری دارد) و بنابراین، راه اندازی آسان در دماهای پایین را تضمین می کند و حمل و نقل از طریق کانال های روانکاری به مناطق روغن کاری شده آسان تر است.

ایا مروزه بیشتر بنزینهای معمولی دارای بهترین اکتان بنزین هستند؟ از موتور در برابر سایش در هنگام استارت های مکرر سرد محافظت می کند. روغن موتور همچنین در طبقه بندی عملکرد API (موسسه نفت آمریکا، واشنگتن، دی سی، ایالات متحده آمریکا) متفاوت بود.

کلاس عملکرد مشخص می کند که روغن قادر به تحمل بار است بدون اینکه عملکرد آن به خطر بیفتد. طبقه‌بندی قدرت API روغن‌های موتور را بر اساس نوع موتور به روغن‌های بنزینی با حرف S و روغن‌های دیزل با حرف C تقسیم می‌کند.

هر شخصی که اتوموبیل کوئیک دارد باید بداند صافی بنزین کوییک کجاست؟ شاید با این سوال موجه شده اید که فیلتر بنزین ساینا کجاست؟ از A به بالا در اصل، به طور کلی، هر چه این حرف در حروف الفبا بیشتر باشد، کیفیت روغن موتور بهتر است.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. ارگونومیت
  2. استفاده از قابلمه به جای کلاه
  3. نوارتیپ عجیبی که باعث غول پیکر شدن گیاهان می شود
  4. صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است