روغن موتور خودرو الف مدل Evolution 900 FT 5W-40 حجم 5 لیتر

روغن موتور خودرو الف مدل Evolution 900 FT 5W-40 حجم 5 لیتر

در صورتی که در شرایط سرد آب و هوایی از خودروی خود استفاده می‌کنید بهتر است از روغن‌موتوری با گرانروی کم استفاده کنید، در این صورت دمای پایین هوا باعث سفت شدن آن‌ نمی‌شود و موتور به محض استارت خوردن به خوبی روغنکاری می‌شود.
محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. این روغن موتور به روش تمام سنتزی (سینتتیک) حاصل می‌شود و برای موتور خودروهای بنزینی، دیزلی و ال پی جی مناسب است. این محصول که توسط شرکت «الف» (Elf) تولید می‌شود، (Evolution 900 FT 5W-40) نام دارد و از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار است. این روغن موتور به راحتی اکسید نمی‌شود و در شرایط سخت نیز خواص خود را از دست نمی‌دهد. سطح کیفیت روغن موتور فوق SN/CF بوده و حجمی برابر 5 لیتر دارد. شرکت «Elf» یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده‌ی روغن موتور است و در این زمینه تجربه‌ی فراوانی دارد. محصولات این شرکت کیفیت قابل قبولی دارند و این شرکت توانسته است رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کند.

در مرکز پخش روغن موتور و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد با قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید