فروش عمده روغن موتور خودرو توتال اصل9000 _4لیتری

فروش عمده روغن موتور خودرو توتال اصل9000 _4لیتری

این محصول برای همه‌ی موتورهای بنزینی و خودروهای سبک و ماشین‌کوچک صنعتی قابل استفاده است. این روغن موتور را تحت عنوان (Quartz 9000) می‌شناسند و توسط شرکت «توتال» به بازار عرضه شده است. استفاده از این روغن برای موتورهای قدرتمندی که در شرایط سخت عملیاتی تحت فشار و دمایی بالا کار می‌کنند، بسیار مناسب است.
این محصول از سطح کیفیت API قابل قوبل SN/CF برخوردار است. این روغن موتور، تمام سنتزی بوده و دارای گرانروی 5w40 است. این گرانروی موجب عملکرد مناسب روغن در دمای پایین و بالا می‌شود و از آن می‌توان به‌عنوان روغن موتور چهارفصل استفاده کرد. قلب تپنده‌ی هر خودرو، موتور آن است که باید به‌طور ویژه‌ موردتوجه قرار گیرد. سلامتی موتور خودرو اهمیت زیادی دارد و در شتاب، آلایندگی و مصرف سوخت آن، نقش موثری ایفا می‌کند. یکی از راه‌های مراقبت از موتور، استفاده از روغن موتور است. قسمت‌های متحرک موتور خودرو با سرعت بالایی کار می‌کنند و برخی از قسمت‌های آن، فشار و دمای زیادی را متحمل می‌شوند. در چنین شرایطی کوچک‌ترین میزان اصطکاک و گرفتگی ممکن است آسیب جدی به موتور وارد آورد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، باید از روغن موتور استفاده کرد. روغن موتور وظیفه‌ی روان‌سازی قسمت‌های متحرک موتور، به حداقل رساندن اصطکاک، کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق را برعهده دارد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات توتال اینجا را کلیک کنید

در مرکز پخش روغن موتور و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد با قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید