روغن موتور پروفی کار EVOLUTION XT 10W-40 حجم 4 لیتر

روغن موتور پروفی کار EVOLUTION XT 10W-40 حجم 4 لیتر

روغن موتور اصل  مدل «EVOLUTION XT» را شرکت «پروفی کار» تحت نظارت پروفی کار آلمان تولید می‌کند. سطح ویسکوزیته این محصول 10w-40 است.


این محصول دارای بالاترین و آخرین سطح کیفیت تعریف‌ شده برای روغن موتورهای سواری، مطابق با جدول انجمن نفت آمریکا (API) در روان‌سازهای جهانی است. این محصول برای روانکاری قطعات موتورهای بنزین‌سوز جدید تولیدی سال‌های 2011 و بعد از آن، که در آن‌ها شرایط سخت و فشار زیاد وجود دارد، طراحی شده است.

کاهش محسوس صدای موتور و هم‌زمان حذف تنش‌های اضافی موتور از ویژگی‌های اصلی این روغن موتور هستند. قلب تپنده‌ی هر خودرو موتور آن است که باید به‌طور ویژه‌ مورد توجه قرار گیرد. سلامتی موتور خودرو اهمیت زیادی دارد و در شتاب، آلایندگی و مصرف سوخت آن، نقش موثری ایفا می‌کند. یکی از راه‌های مراقبت از موتور خودرو، استفاده از روغن‌موتور مناسب است. روغن‌موتور خودرو پروفی کار مدل EVOLUTION XT از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و از لحاظ کارایی در سطح بسیار مطلوبی است.

در مرکز پخش روغن موتور و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد با قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید