عملکردهای تخمه آفتابگر

چکیده هدف – هدف این مقاله ارائه یک مرور کلی از عملکردهای چندگانه دانه‌های تخمه آفتابگردان سنقری از جمله فواید تغذیه‌ای و غذایی آنهاست. محصولات. یافته ها – “ما همان چیزی هستیم که می خوریم.”

مواد مغذی انرژی را برای فرآیندهای بدن تامین می کنند و می توانند رشد، نگهداری و ترمیم را افزایش دهند. طبقات مواد مغذی کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

تخمه آفتابگردان منبع خوبی از تمام این مواد مغذی است. غذاهای گیاهی مانند میوه ها، سبزیجات، محصولات روغنی و غلات کامل حاوی بسیاری از اجزای مفید برای سلامت انسان هستند.

همه موجودات زنده برای زندگی نیاز به دریافت مواد مغذی تخمه آفتاب گردان خام مزمز دارند.

تحقیقات نشان می‌دهد که برخی از این غذاها، به‌عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم، پتانسیل به تاخیر انداختن شروع بسیاری از بیماری‌های مرتبط با افزایش سن را دارند. محدودیت‌ها/پیامدهای تحقیق – اطلاعات موجود در مورد دانه‌های آفتابگردان کافی نیست.

 

این مشاهدات منجر به ادامه تحقیقات با هدف شناسایی اجزای زیست فعال خاص در غذاها، مانند آنتی اکسیدان ها شده است که ممکن است مسئول بهبود و حفظ سلامت باشند. آنتی اکسیدان ها به عنوان ویتامین ها، مواد معدنی، کاروتنوئیدها و پلی فنول ها در غذاها وجود دارند.

این مقاله تخمه آفتابگردان ممتاز را به‌عنوان بسته‌های تغذیه‌ای و مغذی منعکس می‌کند.

اصالت/ارزش – این بررسی در ماهیت جامع خود منحصر به فرد است.

مقدمه همه برای این کار به سبک زندگی سالم تری نیاز دارند، به غذاهایی نیاز دارند که تأثیر مثبتی بر سلامتی داشته باشند.

دانه‌های روغنی با تقاضای فزاینده‌ای به‌عنوان رژیم غذایی در دهه‌های گذشته به دلیل فیتوشیمی غنی آن‌ها پیدا شده‌اند که عمدتاً مسئول انتشار آن‌ها هستند، زیرا ثابت شده است که تخمه آفتابگردان چینی زاهدان غنی از اجزای مفید برای سلامت انسان هستند (لین و همکاران، 2009).

  • منابع:
    1. Nutritional and therapeutic potential of sunflower seeds: A review
  • تبلیغات: 
  1. گونه ای از روکش صندلی که به زین اسب تبدیل می شود!
  2. با استفاده از روشهای جدید هرگز پیر نشوید
  3. قهوه فرانسوی که برای همه مفید است
  4. آیا بدون دست گل هم می توان به مراسم خواستگاری رفت