خرید-فروش تضمینی حواله انواع روغن موتور بهران_ترکیبی_قیمت ارزان

خرید-فروش تضمینی حواله انواع روغن موتور بهران_قیمت ارزان

خرید و فروش تضمینی حواله روغن موتور یعنی چه؟

آیا میدانید برای خرید محصولات بهران بصورت حواله باید به کجا مراجعه کنیم؟ آیا می دانید برای اینکه روزانه از آخرین شرایط خرید و فروش این محصولات باخبر شویم باید چیکار کرد؟
محصولات بهران باتوجه به اینکه از بالاترین استانداردهای روز اروپایی برخوردار هستند همیشه مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی قرار گرفته است. و همین امر سبب شده است که شرکت نفت بهران برای توزیع کلیه محصولات خود تعداد معدودی عامل و نماینده فروش که دارای کد نمایندگی فعال هستند انتخاب کند. همانظور که میدانید بیشتر این نمایندگان در تهران قرار گرفته اند. این عاملین دارای کد فروش، محصولات شرکت را تحت عنوان حواله به دست مشتریان خود میرسانند.

اغلب شاهد آن هستیم که نماینده ایی کم کاری کرده و درخواست های متقاضیان را سر فرصت انجام نخواهد داد. افرادی که تمایل به خرید تضمینی و مطمئن در کمترین زمان ممکن را دارند میتوانند همین الان از طریق راههای ارتباطی زیر تماس بر قرار کرده و علاوه بر خریدی مطمئن و رضایت بخش از آخرین شرایط خرید و فروش محصولات نیز باخبر شوند.

در مرکز پخش روغن موتور و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی ازانواع حواله را بصورت ترکیبی وبا قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید