نجات دانش آموزان از کرونا با استفاده از پتو های شب نما

در طول قرنطینه دوم، که از ژانویه 2021 آغاز شد، رویکرد آموزش در خانه باید کاملاً متفاوت باشد تا از افزایش بیشتر شکاف جلوگیری شود.

دانش آموزان به پتو سربازی نیاز داشتند چرا که هم بسیار سبک است و هم گرم. آنها با استفاده از این پتو ها گرم میماندن و گرما دشمن کرونا بوده است.

در مدرسه پسرم، از روز اول، بیشتر دروس طبق جدول زمانی از طریق تیم های مایکروسافت به صورت زنده ارائه می شد. تکالیف از طریق همین پلتفرم تعیین و ارسال شد.

پتو بافتنی نوزاد نیز میتواند گزینه خوبی برای گرم کردن سر دانش آموزان دختر باشد. دختر ها در مقایسه با پسر ها بدنی ضعیف تر دارند.

کارکنان حضور در هر درس را دنبال می‌کردند و بر تعامل با مجموعه کار نظارت می‌کردند تا دانش‌آموزان آسیب‌پذیر به سرعت شناسایی و حمایت شوند.

پسر من نیازهای ویژه ای دارد به و معمولاً با یک دستیار پشتیبانی یادگیری 1:1 کار می کند تا بتواند به برنامه درسی دسترسی پیدا کند.

پسرم زمان هایی که با خواهرش کلاس آنلاین داشتند از پتو گلبافت دو نفره استفاده میکردند در عین حال که بسیار دیدن این شرایط برام سخت بود اما بسیار لذت بخش بود دیدن دو فرزند در آغوش هم

حضور در مدرسه هر روز در زمان قرنطینه برای او یک گزینه نبود، بنابراین این بدان معنی بود که او یک دستیار آموزشی جدید 1:1 را برای هر درس مجازی در کنارش می‌نشست: من! متأسفانه، از آنجایی که 80 درصد تمام وقت از راه دور کار می کنم، این ترتیب جدید برای روز کاری من بسیار فاجعه آمیز بود.

تبدیل آموزش در منزل به خاطره ای ملموس
پس از اولین تجربه‌ای که در سال 2020 از برقراری تعادل بین آموزش در خانه و کار از راه دور داشتم، دورنمای نشستن روزانه 5 ساعت پشت کامپیوتر برای حمایت از پسرم، و به دنبال آن ساعات کاری تا جایی که می‌توانستم، مرا دچار وحشت کرد.

با این حال، همانطور که ما در مورد برخی از تنظیمات برای پسرم مذاکره کردیم و من جلسات مجازی خود را تغییر دادم، زندگی به یک الگوی (تقریبا) قابل مدیریت تبدیل شد.

با مشاهده شخصی در توییتر که دمای روزانه را به یک پتو شب نما بافتنی با کد رنگی تبدیل می کرد، به این فکر افتادم که هر روز یک مربع قلاب بافی تولید کنم، سپس آنها را در یک پتو (شکل 1) در پایان قرنطینه (هر زمان که رسید!) ترکیب کنم.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!