نمایندگی فروش_مرکز پخش انواع نانو روغن موتور- nano oil

نمایندگی فروش_پخش انواع نانو روغن- nano oil

نانو چیست؟ و کاردبرد آن در روغن موتور چیست؟

انواع روغن‌ها دارای ماده مشترکی بنام روغن پایه هستند، روغن موتور باعث کاهش سایش قطعات موتور، خنک نمودن قطعات داخلی موتور، تمیز نگهداشتن قطعات داخل موتور از دوده و ترکیبات حاصل از تجزیه روغن و رسوبات بین قطعات، آب بندی بین سیلندر و پیستون، محافظت قطعات …

روغن موتور، روغن سیالی است که کاربردهای متنوع و انواع بسیار گوناگون و متفاوتی دارد.

انواع روغن‌ها دارای ماده مشترکی بنام روغن پایه هستند، روغن موتور باعث کاهش سایش قطعات موتور، خنک نمودن قطعات داخلی موتور، تمیز نگهداشتن قطعات داخل موتور از دوده و ترکیبات حاصل از تجزیه روغن و رسوبات بین قطعات، آب بندی بین سیلندر و پیستون، محافظت قطعات موتور در مقابل خوردگی و کارکرد بهینه قطعات متحرک موتور در دماهای مختلف می‌شود.

روغن مجهز به ذرات نانو منجر به کاهش میزان سایش و ضریب اصطکاک بین 2 سطح در حال تماس می‌شود.

نانو روانکاری به عنوان علم لازم برای کنترل چسبندگی، سختی، اصطکاک و سایش سطوح درحال تماس در مقیاس نانو، تعریف شده است.

یکی از عواملی که منجر به اتلاف انرژی، افزایش آلایندگی و مصرف سوخت در خودروها می‌شود، اصطکاک ناشی از حرکت اجزاء در موتور خودرو است، استفاده از روغن موتور مناسب می‌تواند منجر به حل این مشکلات گردد استفاده از نانو ذرات در روغن موتور می‌تواند باعث رفع این مشکلات شود..

یکی از مهم‌ترین قوانین روانکاری سطوح در مقیاس نانو، مربوط به وجود فیلم‌های سطحی محکم و بسیار با دوام است. مولکول‌های روانکار دارای ویژگی‌های مانند غیر فرار، مقاوم به تجزیه حرارتی و اکسیداسیون، چسبندگی قوی و پیوستگی در سطوح انفعالات داخلی، خود ترمیمی و بازیابی و تولید دوباره هستند.

استفاده از این خواص در روغن موتور، منجر به بهبود روند روانکاری وترمیم سطوح فرسایش یافته و افزایش توان و گشتاور موتور، کاهش آلایندگی و گازها و صرفه جویی در مصرف سوخت می‌شود که از مباحث بسیار حائز اهمیت در دنیا می‌باشد.

نانو تکنولوژی یا آرایش اتم‌ها در مقیاس نانومتری، همان کنار هم قرار گرفتن صدها اتم در ابعاد چند نانومتر است که خصوصیات جدید و ممتازی را نتیجه می‌دهد. این تکنولوژی در زمینه‌های مختلف علم وارد شده و در صنایع مختلف نیز، محصولاتی بر این پایه ایجاد شده است. در این میان، افزودنی‌های روغن موتور و سوخت نیز تحت تاثیر نانوتکنولوژی قرار گرفته و محصولات مربوطه وارد بازار شده است. نانوافزودنی‌های روغن به طور اساسی بر صرفه‌جویی سوخت و بازدهی موتور تاثیر دارند. به طور کلی، خواصی که برای این افزودنی‌ها ذکر شده است عبارتند از: کاهش ضریب اصطکاک، کاهش ساییدگی، ترمیم سطوح درگیر و بهبود خواص سطحی، افزایش بازده موتور در اثر افزایش عمر موتور، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری، کاهش صدای موتور و گازهای آلاینده، جلوگیری از اکسیداسیون روغن، تمیز کردن سیستم سوخت‌رسانی و غیره.

فن‌آوري توليد اين محصول پيش از اين تنها در انحصار دو كشور آمريكا و روسيه بوده است، اين محصول در ابزار ماشين‌کاري دقيق مانند پرس‌ها، ماشين تراش، ماشين‌هاي صفحه تراش و دستگاه‌هاي سنگ سمباده، ابزارهاي عمومي مانند کمپرسورها، چرخ دنده‎ها و پمپ‌ها، موتورهاي بنزيني و ديزلي مانند خودرو، تراکتور، کشتي‎ها، هواپيماها و همچنين موتورهاي کوچک، آب بندي قطعات چرخنده و متحرک، گيربکس‌ها و سيستم‌هاي انتقال قدرت محرکه كاربرد دارد.

مزاياي استفاده از «نانو اويل»: ترمیم سطوح آسیب دیده موتور ، کاهش دو تا پنج برابري زمان سرويس موتور، افزايش شتاب خودرو، افزايش طول عمر موتور حداقل دو برابر، کاهش درجه حرارت موتور تا 15 درجه سانتيگراد، کاهش اصطکاک بين قطعات، کاهش مصرف سوخت بين 5 تا 15 درصد،کاهش صداي موتور، جلوگيري از نشتي روغن، کاهش زمان آب بندي موتور تا دو برابر و افزايش نرمي حرکت منجر مي‌شود.

اين محصول به علت قابليت بالاي جذب اتصال محکمي با روغن برقرار كرده و به دليل ابعاد بسيار ريز در شکاف‌هاي بسيار باريک و در سطح فلزات نفوذ مي‌كند و با فلزات در سطح مولکولي واكنش مي‌دهد. تصحيح عيوب سطحي جزئي روي فلزات، بهبود هندسه ميکروني سطح فلزات و اضافه کردن خاصيت روان سازي با توجه به شکل گرد ذرات آن از ويژگي‌هاي اين محصول است

پخش عمده این روغن موتور

بهترین نمونه این تولیدات را میتوان در مرکز پخش عمده روغن موتور خریداری کرد که ساخت شرکت های معتبر خارجی و داخلی است

در مرکز پخش روغن موتور و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد با قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید