نمایندگی پخش و فروش سراسری انواع روغن موتورادینول

نمایندگی پخش و فروش سراسری انواع روغن موتورادینول

روغن موتور ادینول را میشناسید؟ آیا میدانید این روانکار محصول کدام کشور است؟ آیا میدانید پخش و فروش نوع اصلی و اورجینال این روغن موتور در بازار داخل فقظ از طریق نمایندگی انحصاری آن انجام میگیرد؟

روغن موتور ادینول با نام تجاری ADDINOL یکی از بهترین روانکارهای تولید شده در کشور آلمان است که در چند سال گذشته با ارائه روغن هایی با بالاترین سطح کارایی در جدیدترین و بروزترین متدهای آزمایشگاهی جهان تولید و روانه بازار جهانی گردیده است. کلیه محصولات شرکت ادینول در همان اوایل مورد استقبال مردم داخل کشور نیز قرار گرفت و الان چند سالی است که در بازار داخلی فروش خوبی دارد.

البته باید گفت بازار ایران به گونه ایی است که هرگاه محصول و کالایی مورد استقبال زیاد مصرف کنندگان قرار گیرد آن محصول توسط افرادی شناسایی شده و با حقه هایی زیرکانه سعی در تولید نوع فرعی و تقلبی محصول برآیند که افراد عادی توان تشخیص اصلی یا فرعی بودن آنرا نداشته باشند. ازین رو به مصرف کنندگان گرامی توصیه میشود تنها از نمایندگی انحصاری شرکت اصلی محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

در مرکز پخش روغن موتور و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد با قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید