نیسان حامل نخود کرمانشاه در بازار تهران موجب مرگ خانواده ای شد

غلاف نخود کرمانشاه در بازار تهران انحنای بسیار کمی نسبت به خود دارند. آنها نسبت به نخودهای قندی یا برفی مغذی‌تر هستند، اما مراحل سخت پوسته‌زنی آنها به این معنی است که معمولاً آنها را فقط منجمد می‌یابید، نه تازه.

توجه: شما می‌توانید نخودهای پوست‌شده انگلیسی را هم در Trader Joe’s و Whole Foods Market و همچنین برخی از خواربارفروشی‌ها پیدا کنید، اما من آنها را به شیرینی‌هایی که در باغ پرورش می‌دهند، نمی‌بینم.

اگر آن طعم شیرین تازه را می خواهید، بهترین برنامه کاری شما این است که خودتان آنها را پرورش دهید (یا زمانی که آنها در فصل هستند به بازار کشاورز سفر کنید).

نخود فرنگی به عنوان یک غذای جانبی عالی پخته می شود و همچنین می تواند در بسیاری از دستور العمل ها گنجانده شود. من دوست دارم آنها را در غذاهای پاستا مانند تترازینی مرغ سیر خامه ای و اسپاگتی با نخود فرنگی قرار دهم.


در نگاه اول، به راحتی می توان نخود فرنگی را با نخود فرنگی اشتباه گرفت. آنها کاملا شبیه به هم هستند. یک تفاوت این است که غلاف های سبز نخود قندی بیشتر شکل استوانه ای دارند.

نخود فرنگی قندی را می توان به عنوان تلاقی بین نخود انگلیسی و نخود برفی در نظر گرفت. داخل پوسته آنها نخودهای کمی چاق و چله دارند.

ظاهر کلی نخود فرنگی شبیه به نخود انگلیسی است، اما به این اندازه چاق نیستند زیرا نخود داخل آن معمولا کوچکتر است. غلاف و نخود داخل هر دو طعم شیرینی دارند.

آنها را می توان به صورت خام مصرف کرد؛ تفاوت اصلی بین نخود فرنگی قندی و نخود باغی این است که نخودهای قندی دارای غلاف نخود خوراکی هستند بنابراین نیازی به پوسته پوسته شدن ندارند.

نخود فرنگی قندی در دستور العمل ها به همان روشی استفاده می شود که نخود فرنگی استفاده می شود و همچنین به عنوان یک میان وعده یا سبزی خام عالی است.

من از کشت نخود فرنگی برای برداشت آنها برای استفاده در یک ظرف جانبی سرخ شده لذت می برم. دستور من برای نخود فرنگی قندی با قارچ و گوجه فرنگی در شراب را ببینید.