استفاده از ساعت دیواری منبت کاری شده در زیردریایی های جنگی

برخی افراد صدای تیک تاک ساعت هایی نظیر ساعت دیواری منبت کاری را خیلی خزنده می دانند، به خصوص در شب.

در چنین مواردی، ساعت هایی را انتخاب کنید که در سکوت کار می کنند. اگر به دنبال ساعت دیجیتالی هستید، می توانید این جنبه را نادیده بگیرید.

ویژگی های فانتزی: یک ساعت همچنین می تواند اهداف تزئینی داشته باشد. مدل‌هایی مانند ساعت فاخته، آونگ‌های قدیمی و ساعت‌های موزیکال فانتزی را با عملکرد ترکیب می‌کنند.

رنگ: ساعت‌های مدرن در رنگ‌های بی‌شمار می‌آیند تا با فضای داخلی یک اتاق مطابقت داشته باشند. بسته به طرح رنگی فضای خود، می توانید یک صفحه رنگی مطابق یا قراردادی را انتخاب کنید.

مواد: مواد بادوام مانند چوب، اکریلیک یا فلز برای مدت طولانی دوام می آورند و ظاهری پیچیده به اتاق شما می بخشند.
جدیدترین انواع ساعت با تصاویر در هند:
بدون صحبت بیشتر، بیایید به لیست طولانی انواع مختلف ساعت با نام بپریم. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

ساعت
ساعت مکانیکی دنده: کودکان خود را با این ساعت پازل سه بعدی چوبی سرگرم کننده و جالب درگیر کنید. پازل 161 قطعه ای طراحی خود را با چرخ دنده های مکانیکی دارد.

طبق دستورالعمل آنها را تکه تکه بچینید و ساعت جغدی مکانیکی خود را به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل خواهید داشت.

قطعات به راحتی مونتاژ می شوند و نیازی به چسب و نوار ندارند. این طرح ساعت بازی فکری یک هدیه ایده آل برای کودکان و بزرگسالان است!

ساعت مسی راه آهن: با این ساعت کلاسیک ایستگاه راه آهن مس، مهمانان خود را به دوران بریتانیا برگردانید. ساعت دیواری آویز دو طرفه دارای دو دستگاه برای مشاهده زمان از هر زاویه است.

سطوح بیرونی دارای یک ماده مسی حکاکی شده برای ظاهری بی انتها و عتیقه است. صفحه سفید با اعداد رومی بزرگ به شما امکان دید خوب از زمان حتی از راه دور را می دهد.

جزئیات اضافی روی پایه پایه دیواری را بررسی کنید که جذابیت بصری را افزایش می دهد.