استفاده از شیره انگور قزوین برای مقاومت دارویی عجیب باکتری ها

از آنجایی که شیره انگور قزوین سرشار از آهن است، دلیل استفاده از آن از زمانی که برای پیشگیری و حتی رفع کم خونی فقر آهن به وجود آمد، شوکه کننده نیست.

کم خونی ناشی از فقر آهن یک اختلال خونی است که در آن گلبول های قرمز (RBC) کافی در اطراف وجود ندارد. این به دلیل کمبود آهن در رژیم غذایی است.

آهن نقش مهمی در تولید RBC دارد. گلبول‌های قرمز اجزای خونی هستند که وظیفه دارند مولکول‌های اکسیژن را از ریه‌ها به سلول‌های مختلف بدن حمل کنند.

زنانی که دوره قاعدگی خود را می گذرانند و باردار هستند بیشتر در معرض خطر کم خونی فقر آهن هستند. آیا همیشه احساس اضطراب یا افسردگی می کنید؟

ملاس انگور را امتحان کنید، علاوه بر این که انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه را بهتر می کند، می تواند خلق و خو را نیز بهبود بخشد. به این دلیل که ملاس انگور منبع عالی منیزیم است.

کارشناسان بهداشت روان می گویند که منیزیم از دو جهت برای ذهن مفید است: به آرامش سیستم عصبی کمک می کند. همچنین به کاهش تنش عضلانی ناشی از استرس و اضطراب کمک می کند و در نتیجه به مقابله با درد مفاصل و سردرد کمک می کند.

به افزایش سروتونین در مغز کمک می کند. سروتونین که یک هورمون شاد است با افزایش احساس شادی و خوشبختی به تثبیت خلق و خو کمک می کند.

به هر حال، منیزیم موجود در ملاس انگور نیز ممکن است به خلاص شدن از شر بی خوابی کمک کند، اگر احساس اضطراب یا افسردگی می کنید، باید یک خواب خوب شبانه داشته باشید.

در غیر این صورت، احساسات منفی شما ممکن است تشدید شود. مشکل اضطراب و افسردگی این است که می تواند باعث بی خوابی شود و در نتیجه یک دور باطل ایجاد کند.