استفاده از پودر شیر خشک خارجی در ساخت پماد های مربوط به زیبایی

در حقیقت پودر شیر خشک خارجی برای نوزادان عالی است، شما می توانید به کودک خود در هر جایی غذا بدهید. تنها کاری که باید انجام دهید تهیه شیر خشک برای نوزاد است.

لازم نیست که مادر شیر را تغذیه کند، این کار را پدر نیز می تواند در زمانی که شما با بچه های خود می خوابید انجام دهد.

اگرچه شیر دادن به نوزادان در برخی مناطق ممکن است دشوار باشد، اما با شیرخشک بسیار آسان تر است. آن را مخلوط کرده و به شیرخوار بخورانید.

افسانه هایی در مورد تأثیر پدر و مادر بر فرزندان وجود دارد که نشان می دهد شیردهی تأثیر بیشتری بر مادر بر کودک خواهد داشت.

شیر پودر این کلیشه را می شکند و برای مادران مدرن و همچنین پدران یا سایر مراقبانی که از نوزادان مراقبت می کنند مفید است.

مواد مغذی غنی شده: شیر فرمولا تمام مواد مغذی مورد نیاز یک نوزاد برای رشد و نمو را تشکیل می دهد. همچنین از کودک در برابر بیماری ها و کم خونی محافظت می کند.

برخی از شیرخشک های شیرخوار با آهن، کلسیم و ویتامین هایی که در شیر مادر وجود دارد، غنی شده اند. این به پیشگیری از کم خونی در نوزادان کمک می کند.

قابل اندازه گیری: هنگامی که کودک بیماری دارد و تغذیه او باید پیگیری شود، شیر خشک عملکرد کمی بهتر از شیر مادر دارد.

بدون ناراحتی در نوک پستان: شیردهی باعث درد و ناراحتی زیادی در نوک سینه می شود. تازه مادران اغلب نوک سینه، درد و نشت اتفاقی را تجربه می کنند. پودر شیر نوزاد به کاهش ناراحتی و درد مادر کمک می کند.

بدون محدودیت برای مادر: از آنجایی که مواد مغذی رژیم غذایی مادر از طریق شیر مادر به نوزاد منتقل می شود، مادران باید در مصرف رژیم غذایی خود احتیاط کنند.

برای مثال مصرف کافئین/الکل یا مصرف دمنوش های گیاهی باید محدود شود. شیرخشک مادر تازه وارد را از چنین محدودیت هایی رها می کند.