استفاده از گونی پلاستیکی نما به عنوان عایق رطوبت در قبر افراد مشهور

فرآیند تولید پلاستیک هایی مانند گونی پلاستیکی نما باعث ایجاد گازهای گلخانه ای می شود.

اگرچه مجموع گاز تولید شده کاهش می‌یابد، اما به همان اندازه است. با این وجود، امروزه حجم عظیمی از بطری های پلاستیکی از کارخانه ها ساخته می شود.

در نتیجه، تعداد این گازهای گلخانه ای زیاد می شود. برای اینکه بتوان از ایجاد وینیل جلوگیری کرد، بطری های پلاستیکی موجود باید بازیافت شوند. با بازیافت وینیل، می توان تولید وینیل را کاهش داد. این به تدریج منجر به کاهش تولید گازهای گلخانه ای مضر خواهد شد.

8) صرفه جویی در مصرف انرژی:از کارخانه‌های تولید بطری‌های پلاستیکی، مصرف انرژی زیادی با توجه به ایجاد یا تولید تعداد زیادی بطری اتفاق می‌افتد.

در مقابل، بازیافت این بطری های پلاستیکی مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با کاهش مصرف انرژی، محیط زیست سبزتر باقی می ماند.

اتلاف کمتر انرژی برای یک منبع همیشه ارزش دارد. به همین دلیل است که بازیافت پلاستیک به شدت پیشنهاد می شود.

9) فرآیند بازیافت پلاستیک بسیار ساده است: روش بازیافت پلاستیک ساده و راحت است. در ایالات متحده، اکثریت مردم از مزایای بازیافت پلاستیک اطلاع دارند.

آنها روش های مختلف بازیافت پلاستیک را انتخاب می کنند. برای اینکه بتوانید افکار بازیافت بطری های پلاستیکی را به دست آورید، می توان کلاس هایی را در کشورهای توسعه یافته نیز برگزار کرد. مردم امروز باید به اصل فرآیند بازیافت بطری پلاستیکی توجه کنند. تمرین سرراست است.

علاوه بر این، خود افراد ممکن است از بطری های پلاستیکی در چندین کار خانگی استفاده کنند. به همین دلیل زباله های پلاستیکی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

10) پول نقد خود را ذخیره کنید: یادگیری روش بازیافت پلاستیک باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود.

به‌جای خرید بطری‌های پلاستیکی جدید، حتی وقتی بطری‌های پلاستیکی موجود را بازیافت می‌کنید، واقعاً مقدار زیادی پول نقد ذخیره می‌کنید.

با این وجود، بطری های پلاستیکی ممکن است برای ذخیره سازی آب خانواده و تعدادی از عملکردهای دیگر استفاده شود. این موارد باعث کاهش هزینه های شما می شود.