بادام سنگی در تبریز که در بینی پیر گیر کرد

آنتی اکسیدان های موجود در بادام سنگی در تبریز چگونه در بدن عمل می کنند؟ بادام منبع بسیار محبوب آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان ها به دلیل نقششان در محافظت در برابر استرس اکسیداتیو مسئول تخریب مولکول های سلولی و ایجاد التهاب، پیری، سرطان و آرتریت شناخته شده اند.

آنتی اکسیدان ها عمدتا در پوشش قهوه ای بیرونی یافت می شوند. بنابراین، فواید بادام بو داده با پوست قهوه ای بیرونی آن گاهی اوقات وجود دارد.

منیزیم موجود در بادام به دلیل کمک به افراد در حفظ و تنظیم سطح فشار خون شناخته شده است. فشار خون بالا عامل اصلی حملات قلبی، نارسایی کلیه و سکته مغزی است.

حتی اگر فرد وزن سالمی داشته باشد و کمبود منیزیم وجود داشته باشد، می تواند منجر به فشار خون بالا شود.

اگر نیاز روزانه به منیزیم در نظر گرفته نشود، می تواند باعث ایجاد چندین بیماری شود و در نتیجه آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

بادام به کاهش گرسنگی کمک می کند: بادام کربوهیدرات کمی دارد و پروتئین بالایی دارد؛ بنابراین گرسنگی با کمک بادام سیر می شود.

بادام کربوهیدرات کمی دارد و چربی خوبی دارد، بنابراین ترس از افزایش وزن وجود دارد.

راه های مصرف آجیل بادام: بادام شاید همه کاره ترین گزینه غذایی باشد. در تمام غذاهای دنیا از آن استفاده می شود. راه های مختلفی برای مصرف بادام و تبدیل آن به برنامه غذایی روزانه وجود دارد.

بهترین و ساده ترین راه برای مصرف آن خیس کردن بادام است. در صورت تمایل به مصرف یک وعده غذایی کامل یا میان وعده، امکان پذیر است.

یک فنجان بادام بردارید، آن را یک شب خیس کنید و سپس آن را با دو برابر آب مخلوط کنید. شیر بادام آماده است؛ می توان آن را در یخچال نگهداری کرد و برای افرادی که به شیر و فرآورده های شیر آلرژی دارند یا وگان هستند، گزینه مناسبی برای شیر است.

جو معمولی این شیر بادام را با جوشاندن جو در آن درست کنید. طعم جو دوسر بیشتر می شود و بافت مغزی آن را وسوسه انگیزتر می کند.

میوه ها و عسل را اضافه کنید تا شیر کامل شود. شیر بادام یک گزینه عالی برای جایگزینی شیر معمولی در چای، قهوه یا شیک است.