حوله تن پوش ایپک هدیه سفیر ایتالیا به عمان

حوله تن پوش ایپک وزن سبکی دارد – 700 گرم در متر مربع (GSM) – اما وقتی به سطح جلویی شیک نگاه می کنید، تری پرزدار و متراکم را می بینید.

وقتی به سطح رایلی نگاه می‌کنید، می‌توانید حلقه‌های تری را ببینید که هر کدام فضایی برای حرکت دارند. حلقه ها متراکم کمتری دارند، به این معنی که وقتی انگشتان خود را روی حوله می گذارید یا آن را روی پشت خود می کشید، می توانید هر یک را حس کنید.

به سرعت آب را جذب می کند و تقریباً گزگز می شود، اما نه کاملاً. این به طرز شگفت انگیزی لمسی است، اگر حوله ای را دوست دارید که کمی بیشتر در آن گاز گرفته شود، اما چیزی با خراش جزئی نمی خواهید (مثل Onsen).

رایلی از پنبه مصری با منگنه بلند ساخته شده است، به این معنی که الیاف آن بلند و قوی هستند و باید سال ها دوام بیاورند (ما به آزمایش آن ادامه می دهیم تا ببینیم چگونه می ماند).

نرمی اولیه و خارج از بسته بندی خود را پس از پنج بار شستشو از دست داد، اما همچنان بعد از دوش گرفتن احساس راحتی می کرد.

بیشتر حوله‌های تری دارای دوبی یا نواری از پارچه‌های بافته شده در دو طرف هستند. رایلی در تمام سطح تری دارد و ظاهری بسیار کمتر سنتی به آن نسبت به اکثر حوله های تری که من آزمایش کرده ام می دهد.

همچنین دارای لبه های گرد است که در یک طرف آن حلقه ای برای آویزان کردن به قلاب حمام وجود دارد. درمقایسه با دیگر انتخاب‌های ما، پرده‌ای عالی دارد که به حس مدرن و بی‌معنای آن می‌افزاید.

رایلی کوچک‌تر از Frontgate جمع می‌شود، بنابراین فضای کمتری را در قفسه اشغال می‌کند، اما همچنان برای قرار دادن دور بدنه خوب و بزرگ است. مانند همه انتخاب های ما، برای پوشش بیشتر در اندازه ورق حمام عرضه می شود.