دمپایی جلو بسته مردانه ای که فروشش در چین ممنوع شد

دمپایی ها انواع مختلفی دارند مانند دمپایی جلو بسته مردانه و یا باله که پاشنه پا را می‌پوشاند، البته به سختی، و دارای بند‌های نرمی است که دمپایی را روی مچ پا محکم می‌کند.

خود دمپایی برای ارائه طراحی شده است، به همین دلیل است که با باله مرتبط است. با این حال، می توان آن را برای مجالس شیک نیز پوشید.

اینها دمپایی هایی هستند که شکل چکمه های بدون پاشنه یا چکمه را تقلید می کنند. چکمه‌ها بیشتر مربوط به نوزادانی است که روی آنها لیز می‌خورند و پاها را کاملاً تا مچ پا می‌گیرند. اندازه و وزن دمپایی آن را روی پا نگه می دارد، اما مناسب نیست.

دمپایی های بوتی اغلب از چرم با روکش پشمی یا خز برای گرمای بیشتر ساخته می شوند. برخی از دمپایی‌های چکمه‌ای شبیه چکمه‌های بیتل است که در دهه 1960 توسط گروه بیتلز معروف شد.

این نوع دمپایی شبیه پاپوش هایی است که در هلند رایج است. پاپوش یک کفش یا دمپایی کاملاً بسته است که از مواد سخت یا مواد نرم ساخته شده است. آنها دمپایی بسته هستند، اما به سختی به عنوان پاشنه کاملا پایین است.

دمپایی های بسته معمولاً از پارچه هایی با آستر پشمی ساخته می شوند. زیره آن انعطاف پذیر است و خود دمپایی برای راحتی ساخته شده است. با این حال، به دلیل پایین بودن پاشنه، برای پیاده روی طولانی مناسب نیستند.

این یک دمپایی تزئینی است که اغلب به آن “پرنس آلبرت” می گویند. این به آلبرت، شاهزاده همسری اشاره دارد که این نوع دمپایی را معروف کرد. با این حال، دمپایی شب اصطلاح آشناتر است.

دمپایی خود از مخمل ساخته شده و دارای پاپیون گراس است. اغلب می توانید حروف اول شخصی که صاحب دمپایی است را در قسمت بالایی پیدا کنید.

به علاوه، زیره ها از چرم ساخته شده اند. این نوع دمپایی گران‌تر است، اما راحتی قابل‌توجهی را همراه با سبک آن ارائه می‌کند.