زنی که کلم پیچ در میدان تره بار خرید در هنگام رفتن به خانه دچار تصادف مهیبی شد

پاکسازی پوست: آنتی اکسیدان های موجود در کلم پیچ در میدان تره بار نقش عمده ای در سلامت پوست شما دارند.

رادیکال های آزاد یکی از دلایل اصلی چین و چروک، تغییر رنگ پوست و سایر شرایط هستند. کلم حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان مختلف است که می تواند روند پیری پوست شما را تغییر دهد.

تقویت کننده انرژی: کلم سرشار از ویتامین های B تقویت کننده انرژی از جمله B1، B2 و B6 است.

دفعه بعد که احساس تنبلی کردید، آن فنجان قهوه شیرین بعد از ظهر را با یک وعده کلم عوض کنیدسالاد کلم ممکن است میان وعده عالی باشد! این دستور پخت کلم کلم تگزاس را امتحان کنید!

درمان خماری: از زمان رومیان از کلم برای تسکین خماری استفاده می شده است. تصور می شود که بدن را از مواد همزاد، محصولات جانبی فرآیند تخمیر پاک می کند.

علاوه بر این، فیبر بالای کلم به جذب الکل استالدئید کمک می کند. دفعه بعد که بعد از خوردن مقدار کمی از خواب بیدار شدید، مانند یونانیان باستان عمل کنید و مقداری کلم را بجوشانید و آب آن را برای نوشیدن ذخیره کنید.

سردرد را تسکین می دهد: سعی کنید با تهیه کمپرس از برگ کلم سردرد یا میگرن را تسکین دهید.

چند برگ داخلی را له کنید تا خمیر شود، سپس خمیر را در پارچه ای قرار دهید و روی پیشانی خود بمالید تا خشک شود، یا نوشیدن آب کلم خام (1 تا 2 اونس) را امتحان کنید تا کمی تسکین پیدا کند.

واقعیت جالب: یک فنجان کلم خام خرد شده حاوی 190 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C است.

کلم دومین سبزی پخته شده مقرون به صرفه از نظر قیمت هر فنجان خوراکی است (پس از سیب زمینی در رتبه دوم قرار دارد)، این هزینه اقتصادی نسبتاً پایین باعث می شود که این سبزی چلیپایی به یک معامله تغذیه ای تبدیل شود.

التیام دهنده زخم ها: کلم از نظر تاریخی به دلیل خواص ضدالتهابی آن برای درمان زخم شناخته شده است، مطالعات نشان داده است که نوشیدن آب کلم در پیشگیری از زخم بسیار موثر است.