سارافون زنانه خانگی که لباس فرم کارمندان سازمان ناسا شده بود

در حقیقت یکی دیگر از روند مد، استفاده از سارافون زنانه خانگی را به عنوان یک نسخه عایق از لباس پیشنهاد می کند.

طراحان جسورانه این عنصر کمد لباس را در کمان های تجاری، عصرانه و گاه به گاه گنجانده اند. آنها را می توان به تنهایی پوشید یا با یقه یقه اسکی، تی شرت، تاپ و ژاکت ترکیب کرد.

حتی در فصل گذشته، جلیقه‌های مد زنانه 2020-2021 مدل‌های بافتنی را در لیست قرار دادند. آنها کاملاً با ظاهر زمستانی مطابقت دارند و به ایجاد ترکیبات غیر پیش پا افتاده و چند لایه کمک می کنند که نه تنها برای چشم خوشایند هستند، بلکه به شما امکان می دهند از سرما به سبکی جان سالم به در ببرید.

محبوب ترین ترکیب یک ژاکت بدون آستین با یک پیراهن است، برای این کار باید پیراهنی با برش کشیده و آزاد انتخاب کنید تا کمی بی توجهی و حجم به لباس اضافه شود.

 

شلوار یا شلوار جین گشاد، کفش های ورزشی شهری و کیف شانه ای نرم افزودنی خوبی خواهند بود.

برای اینکه ست را جذاب‌تر کنید و تمرکز را به ناحیه کمر تغییر دهید، می‌توانید یک کمربند اضافه کنید. قسمت های جلویی پیراهن و جلیقه در این حالت داخل کمربند قرار می گیرد.

یکی دیگر از گزینه های مد روز برای زنان، مدل بافتنی با یقه V شکل است. این به طور ارگانیک در کمان های تجاری به همراه پیراهن های کلاسیک و شلوارهای سخت با پیکان قرار می گیرد.

در زندگی روزمره، می‌توانید آن را با آستین‌های بلند و شلوار جین، جین‌های راحت و چکمه‌های توری ترکیب کنید. اگر نیاز به ایجاد یک لباس رمانتیک دارید، یک بلوز ظریف با یک پاپیون روی یقه و یک دامن اضافه کنید.

بسیاری از ستاره‌های استایل خیابانی ترجیح می‌دهند مدل‌های بافتنی را روی بدن برهنه بپوشند و ظاهر خود را با جلیقه، شلوار، شلوار جین یا دامن کوتاه تکمیل کنند.

اگر جلیقه شکاف‌های کناری دارد، می‌توانید زیر آن یک جلیقه، یک تی‌شرت و یک تی‌شرت بپوشید.

یکی از موارد مورد علاقه این فصل، جلیقه ای با یقه بلند و شکاف در طرفین است؛ با بلوزهای گرمکن، پیراهن های تنگ، بلوزهای ابریشمی یا ابریشمی به خوبی ست می شود.

به طوری که قسمت بالایی بیش از حد حجیم نباشد، می توانید شلوار جین یا دامن لاغر را به تصویر اضافه کنید، حتی لباس هایی با برش نیمه مجاور هماهنگ به نظر می رسند.