سماور برقی در منزل پادشاه عربستان که بسیار مورد پسند ملکه بود به حراج گذاشته شد

هزاران سال است که مردم از انرژی، وضوح ذهنی و ویژگی‌های شفابخش چایی که با سماور برقی درست می شود بهره‌مند شده‌اند و در دنیای پرپیوند ما بیش از هر زمان دیگری به چای نیاز داریم.

چای به ما یادآوری کاهش سرعت می دهد، تمرکز ذهنی را فراهم می کند، خلاقیت را تحریک می کند، متابولیسم را افزایش می دهد و سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی برای مبارزه با سرطان است.

چای طعم خوشمزه ای دارد و جایگزینی عالی برای قهوه و الکل است. بعلاوه، این یک مراسم عالی را به ما می دهد تا با خانواده و دوستان خود از آن لذت ببریم.

اما دنیای چای می تواند طاقت فرسا باشد. چگونه متوجه می شوید که چای با کیفیت می نوشید؟ درسته درست کردنش چطور؟ و در مورد همه انواع چای و ظروف چای برای انتخاب چیست؟

پس از بیش از 10 سال فعالیت در تجارت چای، من مشتاق معرفی The Samovar Tea Lounge The Samovar Tea Lounge Ultimate Beginner’s Guide To Tea هستم، مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی که در آن همه چیزهایی را که برای نوشیدن چای نیاز دارید، به علاوه یک دسته کامل از دم کرده های مورد علاقه ما ارائه می کنم. مستقیم به درب شما

دوست وبلاگ نویس من، لئو، بنیانگذار سایت معتبر zenhabits.net، و من چای می نوشیم و فروشگاه گفتگو می کنیم و در جزئیات چیزهایی که چای را شگفت انگیز می کند غواصی می کنیم.

در پانزده قسمت 10 دقیقه‌ای، همه چیز از کافئین، تکنیک دم کردن، تا اصول اولیه چای سفید، سبز، اولانگ، سیاه، گیاهی و پوره را مورد بحث قرار می‌دهیم.

از مزایای سلامتی و بهره‌وری چای، دستورالعمل‌های دم کردن، دستورالعمل‌های مزه چای و موارد دیگر، در هر قسمت در مورد همه چیزهای چای گپ می‌زنیم و قصد داریم هر آنچه را که برای شیرجه زدن در این دنیای شگفت‌انگیز نیاز دارید به شما آموزش دهیم.

اگر در سانفرانسیسکو از ما دیدن کرده باشید، می‌دانید که ما عاشق تدریس هستیم، و چای چنان دنیای غنی و عمیقی است که می‌تواند طاقت‌فرسا باشد.