ظرف مسی سه طبقه عامل ریزش ساختمان پلاسکو علام شد

اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید، پوشش های مختلف ظرف مسی سه طبقه است. امروزه بیشتر تابه ها مانند 9000 سال قبل از میلاد 100 درصد مس نیستند.

در واقع از سال 1800 بعد از میلاد، بسیاری از قابلمه ها و تابه ها فقط با مس عایق بندی شده اند. مس یک هادی شگفت انگیز است و همیشه غذا را به طور مساوی می پزد!

پوشاندن داخل قابلمه مسی با قلع یا استیل ضد زنگ یک راه مطمئن و موثر برای جلوگیری از مسمومیت با مس است.

در نتیجه ظروف مسی ملکه آشپزخانه هستند. مسی که ظاهر عسل را آرام می کند، به هر دکوراسیونی می افزاید و لمس ظریفی می دهد.

به خاطر داشته باشید، در حالی که ما ظروف آشپزی نمی فروشیم، ما چیزهای زیادی در مورد مس و خواص فیزیکی فلزات می دانیم.

1. رسانایی: هدایت حرارتی عالی یکی از مزایای اصلی ظروف مسی است. در نتیجه، سرآشپزها هنگام پختن غذاهای حساس به مزاج، مانند کناره های سرخ شده، از مس استفاده می کنند.

توزیع بسیار یکنواخت گرما را در سراسر سطح پخت و پز فراهم می کند. بسیاری از تابه ها فقط کف یا آستر مسی در اطراف سطح گرمایش دارند. این نوع ظروف هنوز یک گزینه عالی برای حفظ دمای پخت قابل اطمینان هستند.

2. چسبندگی: مس یکی از بهترین فلزات روی زمین برای ایجاد چسبندگی بین سطوح است. مس روی فلزات پایه غیرآهنی و آهنی از پوشش یکنواخت و صاف پشتیبانی می کند.

این بدان معناست که وقتی مس با فلز دیگری مانند فولاد ضد زنگ پوشانده می شود، به محکم نگه داشتن تمام سطوح کمک می کند و در نتیجه عمر محصول و همچنین پراکندگی گرما را افزایش می دهد.

3. مقاومت در برابر خوردگی (به عنوان یک لایه زیرین): مس یک لایه زیرین خوب برای لایه های بعدی مانند قلع، فولاد، نیکل یا آلومینیوم است.

اگرچه به سختی فلزات دیگر نیست، اما پوششی یکنواخت و عاری از هرگونه نقصی که ممکن است روی بستر اولیه وجود داشته باشد، ارائه می دهد.

این چسبندگی به نوبه خود باعث کاهش خوردگی در لایه پایه می شود. در نتیجه، این یک ویژگی عالی است زیرا به جای داشتن یک گلدان چغندر، یک روکش صورتی روشن زیبا دارید.

4. منحصر به فرد بودن و طراحی:  مس واقعاً به هر ست ظروف آشپزی ظاهری متمایز می دهد که بسیاری از ست های دیگر ندارند.