لامپ هالوژن زانیس که با نگاه کردن خاموش می شد

اگر برای خرید یک لامپ جدید مانند لامپ هالوژن زانیس در بازار هستید، یکی از اولین چیزهایی که ممکن است تعجب کنید این است که چه سبکی برای شما بهترین است.

با بسیاری از سبک‌های لامپ موجود، انتخاب لامپ مناسب دشوار است. هر سبکی ظاهری کمی متفاوت خواهد داشت و ممکن است عملکردهای متعددی داشته باشد، اما همچنین مهم است که نورپردازی شما با بقیه دکوراسیون خانه شما مطابقت داشته باشد.

برای کمک به شما در تعیین اینکه کدام نوع لامپ برای شما بهترین است، در اینجا لیستی از 9 سبک محبوب که هنگام خرید با آنها روبرو خواهید شد، آورده شده است.

بیایید نگاهی دقیق تر به مزایا و معایب هر نوع لامپ و همچنین بهترین سبک برای هر یک از مناطق خانه شما بیندازیم.

این لامپ معمولاً باریک، بلند و بیش از 32 اینچ ارتفاع دارد. آنها اغلب به عنوان نسخه بلندتر چراغ رومیزی شناخته می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که روی میز بوفه قرار بگیرند تا نور را به سمت پایین روی میز هدایت کند تا غذا را روشن کند، اما آنها همچنین برای روشن کردن کل خانه شما عالی هستند.

یکی از مزایای لامپ های بوفه شکل باریک آن است، بنابراین فضای بسیار کمی را اشغال می کند. ارتفاع آن همچنین به این معنی است که در صورت استفاده از این نوع لامپ بر روی میز ناهار خوری، سایه به اندازه ای بالا می رود که در هنگام غذا خوردن از دست و ظروف غذای شما خارج شود.

شما همچنین می توانید از این لامپ در دفتر کار خود استفاده کنید، جایی که فضای زیادی را روی میز اداری شلوغ شما اشغال نمی کند.

یکی از معایب آن این است که فقط یک نقطه کوچک در اتاق را روشن می کند، بنابراین ممکن است نور کافی برای روشن کردن قسمت های دیگر خانه را پخش نکند.

بنابراین اگرچه ممکن است روشن کردن یک میز بوفه یا چند سند روی میز اداری شما عالی باشد، اما احتمالا بهترین گزینه به عنوان منبع نور اصلی اتاق نشیمن شما نیست.