نمایندگی فروش روغن موتور الف پلاستیکی_ بهتاز روانکار

نمایندگی فروش روغن موتور الف پلاستیکی_ بهتاز روانکار

آیا میدانید روغن موتورهای الف را در کجا میشه پیدا کرد و نمایندگی پخش و فروش آن در کجا قرار دارد؟ آیا از قیمت روز این نوع روغن موتور ایرانول ریسینگ در بازار باخبر هستید؟ در صورت خرید عمده و تعداد بالا این محصول را باید از کجا تهیه کرد؟
روغن موتور های الف یا به انگلیسی elf که توسط شرکت توتال از ابتدای عرضه خودروهای تندر نود و مگان در بازار نیز عرضه شد و با توجه به کیفیت بالای ان مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

همانطور که میدانید یکی از محصولات پرفروش بازار، الف های پلاستیکی است که توسط شرکت به توتال ایران از طریق نمایندگیهای فعال خود در بازار عرضه شده است. این محصول از نظر قیمتی به نسبت نوع اصلی خود مناسبتر بوده و از کیفیت قابل ملاحظه ایی نیز برخوردار است.
افراد و خریداران محترم در صورت خرید عمده می توانند الف های پلاستیکی اصل را از طریق راههای ارتباطی که در زیر بیان شده است به ما بسپارند و خیال خود را از بابت خرید جنس اصلی و اورجینال راحت کنند.

در مرکز پخش روغن موتور اصل و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد با قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید