نمایندگی پخش و فروش عمده انواع روغن موتور توتال اصل

نمایندگی پخش و فروش عمده روغن موتور توتال اصل_بهتازروانکاردابو

آیا می دانید روغن موتور های توتال اصلی را از کجا میشود پیدا کرد؟ آیا نمایندگی انحصاری پخش و فروش محصولات توتال فرانسه را میشناسید؟ آیا از شرایط قیمتی روغن موتور های توتال باخبرید؟

  • بیشتر بخوانید: روغن موتور اسپیدی طلایی

    محصولات توتال فرانسه یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار روانکارهای موتوری و صنعتی میاشد که با بیش از نیم قرن از فعالیت خود در ایران، مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است.

  • بیشتر بخوانید: روغن موتور مینرال

همانظور که میدانید این برند همواره مورد توجه افرادی سودجو بوده است به نحوی که امروزه شاهد آن هستیم حجم روغنهای تقلبی که در بسته بندیهای اصلی در بازار عرضه میشود بیشتر از نوع اورجینال آن است.

بیشتر بخوانید: روغن موتور ایرانول

بنابراین به خریداران و مصرف کنندگان گرامی توصیه میشود همواره از نمایندگی انحصاری آن اقدام به خرید محصول نمایند. برای اینکار میتوانید همین الان تلفن همراه خود را برداشته و با شماره تلفنی که در زیر آمده است ارتباط گرفته و از آخرین شرایط قیمتی خرید و فروش توتال و دیگر محصولات باخبر شوید.

در مرکز پخش روغن موتور و فیلتر  شرکت بهتاز روانکار می توانید نمونه هایی از این محصولات را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد با قیمت مناسب و تخفیف دریافت نمایید

کافیست با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید