واکس قهوه ای بلدرچین که مردی با استفاده از آن خانه اش را رنگ کرد

واکس کفش سنتی و یا واکس قهوه ای بلدرچین روی کفش خراشیده می‌شود و لایه‌های میکروسکوپی از مواد برای پر کردن شکاف‌ها و سوراخ‌ها و درخشندگی کفش‌های چرمی به آن اضافه می‌شود.

در مقایسه، نرم کننده چرم به پوست واقعی چرم نفوذ می کند و در خود ماده فرو می رود.

این به محصول نرم کننده چرم اجازه می دهد تا در واقع به ترمیم و محافظت از چرم کمک کند. داشتن یک نرم کننده چرمی بخش مهمی از مراقبت منظم از کفش است.

نرم کننده شکاف های بین الیاف و منافذ تکی چرم را پر می کند و به تراوش آب از خود مواد چرم کمک می کند و آن را با نرم کننده جایگزین می کند.

این کمک می کند تا چرم صاف تر، نرم تر و کمتر در معرض ترک خوردن و خشک شدن قرار گیرد. حالت دهنده چرم اگر در ابتدا همراه با تمیز کننده کفش استفاده شود حتی بهتر عمل می کند.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از مراقبت منظم از کفش شما، یک نرم کننده چرمی یک گزینه عالی برای کمک به ضد آب و ضد آب بودن کفش شما است. بدون نرم کننده، روغن های طبیعی چرم به تدریج از چرم خارج می شود و دریچه ای برای ورود آب به چرم ایجاد می کند.

وقتی آب وارد می شود و خشک می شود، می تواند باعث ترک خوردن و سفت شدن چرم شود. نرم کننده می تواند به جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردن کفش های چرمی کمک کند، اما می تواند به ترمیم چرم آسیب دیده یا فرسوده کمک کند.

بسیاری از مردم فقط از نرم کننده کفش چرمی برای کفش های چرمی خود استفاده می کنند و از موم یا کرم سنتی استفاده نمی کنند. شما نه تنها توانایی محافظت و بازیابی چرم خود را دارید، بلکه می توانید آن را صاف و زیبا جلوه دهید.