کلاسور زیپ داری که ملکه الیزبت به نوه اش هدیه داد

ممکن است یک کلاسور زیپ دار نقطه ای برای همه مناسب نباشد، اما اگر به نظر شما نوت بوک های خط دار خیلی خفه کننده هستند، این یک گزینه عالی است.

اندازه آن تنها 6 در 8 اینچ است، با نوار الاستیک بسته می‌شود و جلد سخت برای حمل آسان. دارای یک جیب در پشت، 192 صفحه، و یک نشانک نواری برای تکمیل لیست زنگ ها و سوت ها.

برای دانش‌آموزانی که به تصاویر بصری در یادداشت‌های خود نیاز دارند، یا کسانی که سبک نوشتاری‌شان در صفحات خط‌دار نمی‌خورد، عالی است.

دفترچه های مارپیچی و سپس دفترهای مارپیچ طراحی شده برای کلاس های درس وجود دارد. این نوت بوک دارای جیب های متحرک، 5 جلد پلاستیکی و 5 جداکننده سوژه می باشد.

از آنجایی که اندازه کاغذ چاپگر با 200 برگه استاندارد دانشگاهی است، یک نوت بوک بزرگتر است. حتی یک پوشش پارچه ای برای مارپیچ ها و یک حلقه برای خودکار دارد.

اگر عاشق آماده بودن و سازماندهی بیش از حد هستید، این نوت بوک برای شما مناسب است.

25 دلار است، بنابراین ارزان‌ترین نوت‌بوک نیست، اما هر آنچه را که از یک نوت‌بوک نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

اکنون که ابزارها را در اختیار دارید، آیا برای مطالعه هوشمندانه آماده هستید؟ Wizeprep شما را تحت پوشش قرار داده است! لطفاً این پیوندها و منابع را بررسی کنید تا در مسیر درست موفقیت قرار بگیرید:
ریاضیات
زیست شناسی
فیزیک
علم شیمی
حسابداری
آمار
اقتصاد
شیمی ارگانیک
و اگر می خواهید اشتراکی با تمام منابع تحصیلی خود داشته باشید تا بهترین نمرات را در یک مکان برای شما به دست آورید، پس مجوز تحصیلی Wizeprep را بررسی کنید.