کلوچه لاهیجان درب کارخانه به طرز عجیبی ناپدید شد

بهترین چیز در مورد فروش کلوچه لاهیجان درب کارخانه این است که انواع مختلفی از آنها وجود دارد و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، به این معنی که همیشه چیزی متناسب با سلیقه و ترجیحات همه وجود خواهد داشت.

می توانید به سراغ شیرینی های جویدنی یا ترد بروید یا به سادگی کوکی هایی را انتخاب کنید که با چیپس شکلات، آجیل خرد شده یا میوه های خشک پر شده اند.

احتمالاً Drop Cookies رایج‌ترین نوع کوکی‌هایی است که با آن مواجه می‌شوید. کوکی قطره ای اساساً به کوکی هایی گفته می شود که از تپه های کوچک خمیر کوکی تهیه می شوند که روی یک ورقه پخت “ریزش می کنند”.

گردهای کوچک خمیر کوکی معمولاً با قاشق بستنی، قاشق یا به سادگی با دست روی ورقه پخت می‌ریزند.

کوکی‌های قطره‌ای معمولاً حاوی طیف گسترده‌ای از مواد پرکننده و مخلوط‌شده مانند شکلات چیپسی، آجیل خرد شده، میوه‌های خشک و پاشش هستند.

انواع مختلف کوکی‌های قطره‌ای شامل چیپس شکلاتی، کشمش بلغور جو دوسر، کوکی‌های شکلات سفید و ماکادمیا و کوکی‌های سیاه و سفید است.

کوکی‌ها را برش بزنید و بپزید ممکن است ساده‌ترین دسته از کوکی‌ها باشند، یک کوکی برش و پخت به سادگی به شیرینی اشاره دارد که معمولاً به شکل کنده یا استوانه در می‌آید، سرد می‌شود و سپس قبل از قرار دادن روی یک ورقه پخت، به صورت گرد برش می‌شود.

کوکی ها را برش بزنید و بپزید، به لطف چرخاندن خمیر و بسته بندی آن در پلاستیک، اغلب شکل دایره ای کاملی دارند.

انواع کوکی‌های برش و پخت عبارتند از کلوچه‌های جشن، سیبل، بیسکوتی، و انواع خاصی از کوکی‌های شکری، مانند انواعی که از خمیر شیرینی شکری از قبل تهیه شده در فروشگاه تهیه می‌شوند.

کوکی های بریده شده یکی از جشن ترین و جشن ترین انواع کوکی ها هستند به ویژه در تعطیلات.

مواردی که ممکن است از نام آن حدس زده باشد، کوکی‌های بریده شده، کوکی‌هایی هستند که از خمیر می‌شوند که با وردنه باز می‌شوند و سپس با استفاده از کاتر کوکی‌ها برش می‌شوند.

به طور متناوب، با این حال، برخی از کوکی های برش خورده از پرس کوکی ساخته می شوند.

وقتی که تعطیلاتی مانند کریسمس فرا می رسد، فرصتی عالی برای شکستن درختان و برش های تاج گل شکل کوکی و تزئین آنها با رویال آیسینگ سنتی است.