نتیجه بافتن جوراب بر روی تمرکز شما

این ایده از مرکز آموزش مستمر گرفته شد، جایی که کارکنان در طول پاییز با هم جوراب بافتنی می‌بافند و جوراب‌های پشمی را به خیریه‌های مختلف اهدا می‌کنند.

بعد از بافتن نوار مشکی چهارم، نخ های مشکی و فیروزه ای را جدا کنید. 1 ردیف کوک جوراب با نخ سفید ببافید. پاشنه پاشنه جوراب با استفاده از بخیه های سوزن 1 و 4 تقویت شده و گره می خورد.

اکنون 24 (26) بخیه روی جعبه کادو سوزن وجود دارد.

کار را بچرخانید و کوک اول را طوری بلغزانید که انگار خراشیده می شود.

در پاییز، دانشگاه فنلاند شرقی با یک چالش بافتنی در توییتر روبرو شد که از اعضای UEF دعوت می‌کرد تا جوراب‌های پشمی را به تنهایی یا گروهی ببافند و آن‌ها را به امور خیریه اهدا کنند.

بقیه بخیه ها را پر کنید.
رج اول ( جلوی کار ) : 1 دانه را مثل قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا بکشید ، 1 * را ببافید ، * -* را تا آخر رج تکرار کنید. بقیه بخیه ها را خراش دهید. رج ها را تکرار کنید تا کف پاشنه 24 (26) رج شود و آخرین رجی که گره زدید یک رج خراشیده بود.

من همیشه می بافم. به من کمک می کند تمرکز کنم جیوه در تلویزیون قدیمی پارس جالب است که متوجه شوید که چگونه بافندگی در سال های اخیر به یک سرگرمی بسیار محبوب تبدیل شده است. در واقع، این الهام بخش پایان نامه کارشناسی ارشد من بود، که بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه همه گیر ویروس کرونا اهمیت صنایع دستی را تغییر داده است.”

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند