سیر همدان 1401 با بالاترین قیمت به فروش می رسد

در حال حاضر، سیر همدان 1401  به طور گسترده برای چندین بیماری مرتبط با سیستم خون و قلب، از جمله تصلب شرایین (سخت شدن شریان ها)، کلسترول بالا، حمله قلبی، بیماری عروق کرونر قلب و فشار خون بالا استفاده می شود.

امروزه برخی افراد از سیر برای پیشگیری از سرطان ریه، سرطان پروستات، سرطان سینه، سرطان معده، سرطان رکتوم و سرطان روده بزرگ استفاده می کنند.

مهم است که اضافه کنیم که فقط برخی از این کاربردها توسط تحقیقات پشتیبانی می شوند.

یک مطالعه منتشر شده در مجله Food and Chemical Toxicology هشدار داد که حرارت دادن کوتاه مدت اثرات ضد التهابی عصاره سیر خام تازه را کاهش می دهد.

این ممکن است برای برخی از افرادی که طعم و/یا بوی سیر تازه را دوست ندارند یا نمی توانند تحمل کنند، مشکل ساز باشد.

در زیر نمونه هایی از برخی از مطالعات علمی منتشر شده در مجلات علمی معتبر در مورد فواید درمانی (یا نه) سیر آورده شده است.

بر اساس مطالعه‌ای که در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های استان جیانگ سو در چین انجام شد، افرادی که حداقل دو بار در هفته در طول دوره مطالعه 7 ساله سیر خام مصرف کردند، 44 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه بودند.

محققان که مطالعه خود را در مجله تحقیقات پیشگیری از سرطان منتشر کردند، با 1424 بیمار سرطان ریه و 4543 فرد سالم مصاحبه حضوری انجام دادند.

از آنها در مورد رژیم غذایی و سبک زندگیشان، از جمله سؤالاتی در مورد سیگار کشیدن و اینکه چند بار سیر می‌خوردند، سؤال شد.

نویسندگان مطالعه نوشتند: “ارتباط محافظتی بین مصرف سیر خام و سرطان ریه با الگوی دوز پاسخ مشاهده شده است، که نشان می دهد سیر ممکن است به طور بالقوه به عنوان یک عامل شیمی درمانی برای سرطان ریه عمل کند.”

ترکیبات ارگانو-گوگردی موجود در سیر در از بین بردن سلول های گلیوبلاستوما، نوعی تومور مرگبار مغزی، موثر شناخته شده اند.

دانشمندان دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی در ژورنال Cancer گزارش دادند که سه ترکیب ارگانو گوگردی خالص از سیر  DAS، DADS و DATS – “در ریشه کنی سلول های سرطانی مغز کارایی نشان دادند، اما DATS ثابت کرد که موثرترین آنها است.”

دکتر Ray Swapan، یکی از نویسندگان، گفت: “این تحقیق وعده بزرگ ترکیبات گیاهی را به عنوان داروی طبیعی برای کنترل رشد بدخیم سلول های تومور مغز انسان برجسته می کند.

قبل از اعمال این استراتژی درمانی برای بیماران تومور مغزی، مطالعات بیشتری در مدل های حیوانی تومورهای مغزی مورد نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.