صابون خمیری بهامینی که هیچ وقت تمام نمی شد

یک تکه صابون خمیری بهامین را روی لکه بمالید و طبق معمول بشویید.

این برای لکه های سطحی مانند چمن یا خاک بسیار خوب عمل می کند. لکه های سرسخت ممکن است بیش از یک بار مصرف داشته باشند.

یک تکه صابون را خیس کنید و روی لکه بمالید. استفاده مرطوب از آن به نفوذ بهتر صابون به پارچه کمک می کند. این برای لکه های خیس شده مانند خون بسیار خوب عمل می کند.

همانطور که می بینید، لباسشویی یکی از استفاده های رایج من از صابون است. یک تکه صابون را بتراشید و آن را در یک کاسه قرار دهید. به اندازه کافی آب اضافه کنید تا کاملا خیس شود.

بگذارید بماند تا تبدیل به خمیر شود. یک قاشق چایخوری از رب را به یک بطری اسپری اضافه کنید و روی آن آب گرم بمالید.

به آرامی تکان دهید و روی لکه ها بمالید، این کار با سطوحی مانند فرش که در آن مایع باید واقعا وارد پارچه شود، بسیار خوب عمل می کند.

 

از همان خمیر فوق برای تمیز کردن لباس های خود استفاده کنید. حداکثر یک قاشق غذاخوری کل بار را تمیز می کند. از مقدار کمتری مانند یک قاشق چای خوری برای واشرهای HE استفاده کنید.

از همان خمیر رقیق شده در آب به عنوان اسپری برای شته ها استفاده کنید. به سادگی گیاه را اسپری کنید تا مایع چکه کند. صابون موجود در اسپری به سرعت شته ها را از بین می برد.

کشوهایی را که چسبیده اند با مالیدن یک تکه صابون روی اسلایدها شل کنید. مانند زیپ بالا، کشوها خیلی بهتر سر می خورند.

یکی دیگر از خیاطی ها، یک سوزن را، چه برای دوخت دستی یا ماشینی، در یک تکه صابون بچسبانید. برخی از پارچه ها اصطکاک زیادی ایجاد می کنند، اما صابون به سوزن کمک می کند تا درست از روی پارچه بلغزد.

یک ایستگاه کشتار کک طبیعی راه اندازی کنید. یک لامپ بردارید و آن را در یک لامپ نزدیک به زمین قرار دهید.

چراغ های شب برای این کار عالی هستند. یک ظرف کم عمق با آب گرم در آن بریزید، مقداری تراشه صابون به آن اضافه کنید و آن را زیر نور قرار دهید. کک ها در شب جذب نور می شوند و به داخل آب صابون می پرند و می میرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.