مصرف نقل گل محمدی در صبح ها موجب قطع ریزش مو می شود

بزرگسالان در فرانسه تنها 45 درصد انرژی را به شکل کربوهیدرات هایی مانند نقل گل محمدی مصرف می کنند، از سوی دیگر، ما بیش از حد توصیه شده چربی مصرف می کنیم.

دیابت و قند: چرا و چگونه می توانند آن را مصرف کنند؟ دیگر خبری از دیابتی های ناامید نیست که برای دهه ها از مصرف شکر منع شده بودند!

امروزه مصرف نقل گل محمدی در مقادیر متوسط ​​مجاز است، به شرطی که قند در وعده غذایی ادغام شده و در مصرف روزانه کربوهیدرات ها به حساب بیاید.

مکانیسم های هضم و جذب کربوهیدرات امروزه بهتر از 20 سال پیش شناخته شده است. به همین دلیل، بسیاری از محصولاتی که زمانی ممنوع شده بودند، جایگاه خود را در رژیم غذایی روزانه ما بازیافتند.

از این میان می توان به شکر و محصولات شیرین، نقل گل محمدی و غذاهای نشاسته ای اشاره کرد.

اما دیابت نوع دوم او، بیش از هر چیز باید مراقب وزن خود باشد. و با محدود کردن مصرف غذاهایی که چربی زیادی دارند، به طور کلی کالری دریافتی را کاهش دهید. و البته باید در عین حال سطح فعالیت بدنی خود را افزایش دهد.

نقل گل محمدی و پوسیدگی دندان تمام کربوهیدرات ها (ساده یا پیچیده) بالقوه پوسیدگی زا هستند. اما ابتدا باید درک کرد که پوسیدگی ناشی از دمینرالیزاسیون مینای دندان است که خود با تکثیر میکروبی مرتبط است.

از کربوهیدرات ها، میکروب هایی که به طور طبیعی در دهان وجود دارند، اسید لاکتیک تولید می کنند. و این اوست که مینای دندان را خراب می کند و یک نقطه ورود ایده آل در دندان ایجاد می کند.

به طور معمول، بزاق با خنثی کردن اسیدپاشی با این پدیده مبارزه می کند. اما باید در نظر داشت که دفعات مصرف و زمان ماندن کربوهیدرات ها بیشتر از مقدار مصرفی است که عواملی هستند که باعث ایجاد حفره ها می شوند.

از دادن مداوم بطری آب قند به نوزادان خودداری کنید. همچنین از مصرف آب نبات شب در کودکان پس از مسواک زدن خودداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.