استفاده از چسب سیلیکونی آینه در فضا به عنوان رابط سیاره ها

Bostik Mirror یک چسب سیلیکونی آینه با کیفیت بالا و خنثی است که یک چسب دائمی انعطاف پذیر برای آینه ها به سطوح رنگ شده، گچ، فلز یا چوب ایجاد می کند.

در حقیقت استفاده از چسب سیلیکونی آینه برای چسباندن ایمن آینه به سطوح مورد نظر ما امری است ضروری.

بوی کمی دارد و در حین عمل آوری اسید آزاد نمی کند و در مقابل فلزات، پشت آینه ها خورنده نبوده و برای استفاده بر روی مواد قلیایی مانند بتن، سیمان، ملات، سنگ تراشی و گچ مناسب است.

رئولوژیکی بدون افتادگی دارد و می توان آن را روی سطوح عمودی اعمال کرد. طراحی شده برای نصب آینه و چسباندن آینه به سطوح رنگ شده، گچ، فلز یا چوب.

مناسب برای کارهای آب بندی و چسباندن اضطراری DIY در داخل و اطراف خانه.

چسبندگی بدون پرایمر عالی به پشت شیشه و آینه و سطوح قلیایی مانند بتن، سیمان الیافی، ملات و گچ از خود نشان می دهد.

همچنین چسبندگی عالی را به بسیاری از مواد غیر متخلخل دیگر ارائه می دهد. سرامیک، مینا، چینی، چوب پوشش داده شده، سطوح رنگ شده، بوم، برخی از لاستیک ها، بیشتر فلزات (فولاد ملایم، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس، قلع، آهن گالوانیزه، برنج یا روی).

برخی اکریلیک های پلاستیکی (اپاکسید، اکریلیک، پلی استر، پلی اکریلات، پلی کربنات ها، پلی استایرن، فرمیکا، فایبرگلاس، پلی کربنات ها و پی وی سی سخت).

ممکن است در تماس با برخی از الاستومرهای آلی، که تمایل دارند روغن یا حلال‌ها را به داخل سیلیکون وارد کنند، تغییر رنگ دهند.

مثلا: سطوح EPDM، APTK، نئوپرن و قیری. برای تماس با سنگ طبیعی مانند سنگ مرمر، گرانیت، کوارتزیت مناسب نیست زیرا ممکن است سطوح را تغییر رنگ دهد.

به برخی از پلاستیک ها مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن و تفلون نمی چسبد. هنگامی که رطوبت نسبی زیر 10٪ است از درزگیر استفاده نکنید – میزان پخت تحت تأثیر قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.