انار دانه سیاهی که دانه هایی از جنس طلا داشت

ترکیبات موجود در انار دانه سیاه ممکن است به محافظت از سلامت مغز کمک کند، به خصوص در مورد بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون و بهبودی پس از آسیب مغزی.

از سلامت دستگاه گوارش حمایت می کند: تحقیقات قدیمی‌تر و جدیدتر نشان می‌دهد که سلامت دستگاه گوارش، که عمدتاً توسط باکتری‌های روده تعیین می‌شود، به شدت با سلامت کلی مرتبط است.

به این ترتیب، حمایت از سلامت گوارش شما مهم است و انار می تواند بخشی از این تلاش باشد.

برخی از مطالعات حیوانی قدیمی و جدیدتر نشان داده اند که انار دارای اثرات ضد التهابی و ضد سرطانی است که به فعالیت در روده نیاز دارد و تا حد زیادی حاوی اسید الاژیک آن است.

مطالعات لوله آزمایش همچنین نشان داده است که انار می‌تواند سطح باکتری‌های مفید روده، از جمله بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیلوس را افزایش دهد، که نشان می‌دهد ممکن است اثرات پری بیوتیکی داشته باشد.

 

پری بیوتیک ها ترکیباتی هستند، به طور کلی فیبر، که به عنوان سوخت برای باکتری های خوب یا پروبیوتیک ها در دستگاه گوارش شما عمل می کنند. پری بیوتیک ها به این باکتری ها اجازه رشد می دهند و از میکروبیوم روده سالم تری حمایت می کنند.

علاوه بر این، انار غنی از فیبر است و حدود 3.5 گرم در هر وعده 1/2 فنجان (87 گرم) را ارائه می دهد.

فیبر برای سلامت گوارش ضروری است و ممکن است در برابر برخی از بیماری های گوارشی مانند یبوست، هموروئید، سرطان روده بزرگ، بیماری رفلاکس معده به مری و دیورتیکولیت محافظت کند.

ترکیبات انار ممکن است باعث تقویت باکتری های سالم روده و کاهش التهاب در دستگاه گوارش شود.

آریل ها همچنین سرشار از فیبر هستند که به عنوان سوخت برای پروبیوتیک ها عمل می کند و به جلوگیری از برخی بیماری های گوارشی کمک می کند.

انار میوه‌ای آبدار و شیرین با دانه‌های خوراکی به نام آریل است که درون آن‌ها بسته‌بندی شده است. آنها سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی هستند و حتی حاوی مقداری پروتئین هستند.

آنها همچنین مملو از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی مانند پانیکالاژین هستند. اینها به دلیل مزایای محافظتی آنها برای سلامت قلب، ادرار، مغز، گوارش و پروستات مورد مطالعه قرار گرفته اند.

انار همچنین ممکن است فواید ضد سرطانی داشته باشد، از استقامت ورزش و ریکاوری عضلات حمایت کند و با میکروب های مضر مبارزه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.