زن در حین دوخت لباس عروس بچه گانه حافظه اش بازگشت

خیاطی یکی از چیزهای مورد علاقه ما در مغازه هات پینک آرایشگاه است، این یک سرگرمی فوق‌العاده و آرام‌بخش است (البته با توجه به برنامه‌ریزی همه چیز!) و برخی از لوازم آرایشی مورد علاقه ما را تولید می‌کند.

تصور دوخت لباس عروس بچه گانه بری بسیاری از ما دل انگیز و زیباست، بنابراین بسیاری از ما در طول زندگی به چرخ خیاطی و دوخت لباس احتیاج پیدا می کنیم.

خیاطی یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که ما در اینجا انجام می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم که انجام دهید از لباس گرفته تا کوسن، ملافه تا هدایای حمام کودک، خیاطی در مغازه‌های مغازه‌فروشی کاملاً محوری است.

در حالی که می دانیم چگونه خیاطی کنیم و چه کارهایی می تواند برای ما انجام دهد، در واقع در مورد تاریخچه خیاطی چه می دانیم؟

پاسخ برای ما این بود: نه خیلی زیاد تا زمانی که ما تحقیقات خود را انجام دادیم! خیاطی تاریخچه وسیع و جالبی دارد که اولین بار در دوران پارینه سنگی به وجود آمد!

ما می خواهیم این تاریخچه بسیار جالب را با شما به اشتراک بگذاریم تا زمانی که در حال کار بر روی چرخ خیاطی خود یا دوخت دستی دوخت مورد علاقه خود هستید، بتوانید این را به خاطر بسپارید…

خیاطی چیست؟ البته ما خیاطی را مانند امروز می‌دانیم، اما اگر آن را به اصول اولیه‌اش برسانیم، خیاطی هنر بستن یا چسباندن اشیاء با استفاده از بخیه‌هایی است که با سوزن و نخ انجام می‌شود.

همانطور که گفته شد یکی از قدیمی ترین هنرهای نساجی است و از غارها شروع شده است.

قبل از اینکه ریسندگی یا بافندگی پیشرفته‌تر به وجود بیاید، باستان‌شناسان بر این باورند که اجداد عصر حجر ما در سراسر آسیا و اروپا با استفاده از سوزن‌های استخوان، شاخ و عاج، لباس‌های پوستی و پوستی را با استفاده از نخ‌هایی که از قسمت‌های مختلف بدن حیوانات ساخته شده بود، می‌دوختند.

جای تعجب نیست که برای هزاران سال، خیاطی همیشه با دست انجام می شد تا اینکه چرخ خیاطی در قرن نوزدهم اختراع شد و پیشرفت تکنولوژی منجر به تولید انبوه و صادرات اشیا دوخته شد.

خیاطی با دست هنوز هم امروزه در سراسر جهان انجام می شود و با خیاطی با کیفیت بالا، مد لباس و لباس سفارشی همراه است (و همچنین به عنوان وسیله ای برای بیان خلاقانه مانند ما استفاده می شود!).

خیاطی میلیون ها سال است که در فرهنگ ها و جوامع یک ضرورت بوده است. از آن برای دوختن پوست حیوانات برای لباس، گرما و سرپناه استفاده می شد.

یک مثال عالی از این موضوع، نگاه کردن به Inuits است که از سینوس از کاریبو استفاده می‌کردند و آن دشت‌های آمریکا و دشت‌های کانادا از روش‌های پیچیده خیاطی برای جمع‌آوری پناهگاه‌های تیپی استفاده می‌کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.