سویشرت شمعی پسرانه ای که یک پسر بچه را بلعید

در حقیقت سویشرت شمعی پسرانه مانند یک شلوار جین خوب یا یک تی شرت سفید، بهترین هودی های مردانه نقش مهمی در کمد لباس شما در تمام طول سال دارند.

آنها قطعا چیزی بیش از چیزی هستند که برای باشگاه استفاده کنید – طرح های جدیدتر برای هر چیزی که در دستور کار شما در روز است، شیک هستند، خواه مسافرت، کار از راه دور یا خوردن قهوه.

بهترین هودی های مردانه تعادل مناسبی بین راحتی و استایل ایجاد می کنند.
اگر از سویی‌شرت‌های فرسوده در کمین‌هایتان گیر کرده‌اید یا از دهه 90 یک هودی جدید انتخاب نکرده‌اید، می‌خواهید نرمی، کیفیت و راحتی را که با جدیدترین گزینه‌ها ارائه می‌شود، تجربه کنید.

پیش از این، ما تحقیقاتی را انجام دادیم و بهترین هودی‌های مردانه را برای پوشیدن بارها و بارها پیدا کردیم، از جمله بهترین انتخاب کلی ما از Champion. ببینید چه چیز دیگری فهرست ما را از انتخاب های بسیار توصیه می کند.

Champion مدت‌هاست که به خاطر لباس‌های ورزشی‌اش، به‌ویژه هودی‌ها شناخته می‌شود.

پس از احیای نام تجاری (و چند مشاهده افراد مشهور) در چند سال اخیر، Champion دوباره در حال ترند است و پیراهن کش های نخی باکیفیت آن ها به دلیل تطبیق پذیری و تناسب راحت، پرفروش ترین ها باقی مانده اند، چه برای تمرین واقعی و چه فراتر از آن.

اگر به دنبال یک هودی شیک هستید اما بودجه شما را زیاد نمی کند، Dockers را در نظر بگیرید. این پیراهن کش سبک دارای طراحی یونیسکس با الهام از دهه 90 با آستین های بلند و جیب های کناری برای گرم نگه داشتن شما است.

کمبود هودی زیپ‌آپ در بازار وجود ندارد و انتخاب یک هودی جدید می‌تواند بسیار دشوار باشد. مک ولدون یکی از بهترین هاست.

پیراهن نخی و تری فرانسوی با برس میکرو براش بسیار نرم و راحت برای پوشیدن با زیپ یا باز کردن زیپ است، اگر می‌خواهید بیشتر شبیه یک ژاکت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.