گل آپارتمانی سانسوریا که به جای مدال قهرمانی به تیم برنده در جام جهانی اهدا شد

ما یک راهنمای برای گل آپارتمانی سانسوریا تهیه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید که این گیاهان چقدر عالی هستند.

Sansevierias یکی از گیاهان مورد علاقه ما در The Little Botanical است، آنها فوق العاده شیک هستند و ویژگی های باورنکردنی دارند!

ما حقایق جالبی در مورد آن داریمسانسویریاما می خواهیم به شما در مورد. ما مطمئن هستیم که شما آنها را به اندازه ما دوست خواهید داشت.

این گیاهان بومی آفریقا، ماداگاسکار و آسیای جنوبی هستند و برای آن دسته از علاقه مندان به گیاهان، آنها از خانواده گیاهان Asparagaceae هستند.

همانطور که از نام آن مشخص است، معروف ترین عضو این خانواده گیاهی، مارچوبه خوشمزه باغی است.

گونه های Sansevieria زیادی وجود دارد، اما انواعی وجود دارد که محبوب تر و رایج تر هستند و ما تعدادی از آنها را ذخیره می کنیم:

از نام آنها، می توانید کمی از ظاهر آنها ایده بگیرید. آنها همچنین نام های رایج تری مانند “گیاه مار”، “زبان مادرشوهر”، “تار کمان افعی”، “گیاه نیزه آفریقایی” و Sansevieria Cylindrica دارند.

نسخه Spikey به طور عجیبی دارای برگ های استوانه ای بلند، نازک و نوک تیز است که تمایل بیشتری به رشد عمودی دارند.

این گیاهان کند رشد می کنند و از نظر معماری خیره کننده هستند. با توجه به مراقبت و نور مناسب، ارتفاع آنها برای گیاه بزرگتر به حدود 50 سانتی متر و برای گیاه کوچکتر به 35 سانتی متر می رسد.

نسخه Snakey ما (گیاه مار) دارای برگ های صاف تر گردتر است که هنوز هم دارندآنقطهدر پایان. روی برگ هایشان نقشی مرمری شبیه پوست مار دارند.

برخلاف گیاه خواهر سنبله اش، اینها کمی سریعتر رشد می کنند. در یک نقطه با نور خوب، شاخه های جدید می توانند تا ارتفاع تقریباً 60 سانتی متر رشد کنند! برگها با زاویه بیشتری رشد می کنند و مقداری حجم اضافی به گیاه می دهند.

اگر به دنبال سانسویریا هستید، گیاه مار یک گیاه مورد علاقه همه جانبه است. این به طور منظم در وب سایت ما پرفروش است.

این نام همچنین به‌عنوان «کنف ریسمان کمان افعی» و «Sansevieria Zeylanica» نیز شناخته می‌شود، اگرچه به نظر می‌رسد «گیاه مار» رایج‌ترین نام باشد.

این زمانی قابل درک است که برگ های آن چنین خیره کننده باشدشبیه پوست مارالگو و تلفظ آن نیز آسان تر است!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.